tag:blogger.com,1999:blog-1753920799076201663.post1757771746846556860..comments2023-05-26T15:28:28.947+03:00Comments on armonistas: Επιστολή της κ. Σιγάλα, προέδρου του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου Ξυλοκάστρου...Armonistashttp://www.blogger.com/profile/14676613330393446782noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-1753920799076201663.post-46756723562202200362011-09-21T21:32:18.924+03:002011-09-21T21:32:18.924+03:00Αν για την κατάντια της παιδείας στην Ελλάδα φταίγ...Αν για την κατάντια της παιδείας στην Ελλάδα φταίγανε οι καταλήψεις και τα δωρεάν βιβλία το πρόβλημα θα ήταν απλό. Αμ έλα που δεν είναι όμως...<br />Αν αναλύεις, καυτηριάζεις και στηλιτεύεις τις παρενέργειες ή τις συνέπειες μιας προβληματικής κατάστασης δεν λύνεις ποτέ το πρόβλημα. Π.χ. Το ότι κάθε οικογένεια πληρώνει χιλιάδες ευρώ για να μάθουν τα παιδιά της ξένες γλώσσες φταίνε οι καταλήψεις; Το ότι δεν μαθαίνουν τα παιδιά υπολογιστές στο σχολείο και δεν πιστοποιούνται μέσα σε 12 χρόνια, ενώ θα χρειάζονταν το πολύ 12 μήνες, ποιος φταίει; Ας μην επεκταθώ σε θέματα αγωγής και γενικότερης μόρφωσης και ας μείνω σε θέματα κατάρτισης, γιατί αν αρχίσω δεν θα σταματάω.<br />Το πρόβλημα είναι άλλο και όχι η αντίδραση. Άσε που αν αντιδρούσαμε σωστά και μαζικά πριν πολλά χρόνια ίσως να είχαμε λύσει και το πρόβλημα...Armonistashttps://www.blogger.com/profile/14676613330393446782noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1753920799076201663.post-21433602449510881662011-09-21T20:15:29.436+03:002011-09-21T20:15:29.436+03:00Θα προσθέσω και κάτι τελευταίο:
Κατάληψη σημαίνει ...Θα προσθέσω και κάτι τελευταίο:<br />Κατάληψη σημαίνει υποβιβασμός του ιδρύματος, έτσι το ΕΜΠ καταλαμβάνει μιά θέση περίπου στο 600 της Παγκόσμιας κατάταξης Πολυτεχνείων. Οι καταλήψεις είναι μέρος του προβλήματος. Και όμως ένας νόμος οπως ο τελευταίος που σφίγγει λίγο τα λουριά, βρίσκει αντιδρασεις από τις Πολιτικές νεολαίες (δεν θα υπάρχουν, γιατί δεν θα χρησιμεύουν)και πνίγει πνίγει μερικά λαμόγια-καθηγητές...Πώς θα μοιραστούν το χρήμα -για έρευνα- από τον Πρύτανη αν δεν ελέγχεται το Πρυτανικό Συμβούλιο;<br />Το μέσο Ελληνικό Δημόσιο σχολείο παλαιότερα ήταν παράδειγμα προς μίμηση και γελάγαμε με τα ιδιωτικά που κατέφευγαν οι πιο αδύνατοι για να πάρουν το δίπλωμα, τώρα τουλάχιστον στην Αθήνα, ψάχνεις για ένα καλό ιδωτικό σχολείο, γιατί εκεί δεν γίνονται καταλήψεις μεταξύ άλλων προβλημάτων. <br />Εάν το Κράτος άφηνε ελεύθερα τα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια πολύ φοβάμαι ότι στα Δημόσια θα πήγαιναν τα παιδιά που δεν έχουν χρήματα, όπως γίνεται στην Αμερική.<br />Ας τα δούμε λίγο διαφορετικά τα θέματα. <br />Συγνώμη για τα πολλά που έγραψα.Γιώργοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1753920799076201663.post-2640688383597876682011-09-21T19:56:11.850+03:002011-09-21T19:56:11.850+03:00Σκέφτηκα πολύ πριν αφήσω ένα σχόλιο αντίθετο με τη...Σκέφτηκα πολύ πριν αφήσω ένα σχόλιο αντίθετο με την περιρρέουσα ατμοσφαιρα του blog, αλλά κατέληξα να το προσπαθήσω, κάποιος θα καταλάβει τί λέω. <br />Στη χώρα μας καταλαμβάνουμε χωρίς περαιτέρω συνέπειες δρόμους, σχολεία, Πανεπιστήμια και κάθε λογής Δημόσια Κτίρια εμποδίζοντας το Κοινωνικό σύνολο. Φορτηγατζήδες και ταξιτζήδες, έδωσαν τον τόνο τον προηγούμενο χρόνο. Μειοψηφίες που ταλαιπωρούν τον κόσμο για τα "δίκαια αιτήματά τους". Μιά μειοψηφία των ΕΑΑΚ κλείνει τα Πανεπιστήμια για ένα νόμο που ψήφισε η πλειοψηφία της Βουλής... Τώρα ακούω καταλήψεις σε σχολεία για τα βιβλία. Να ρωτήσω με τί πλειοψηφία έγινε η κατάληψη; Πολύ φοβάμαι μιά μειοψηφία αποφάσισε όπως είναι το σύνηθες στη χώρα μας. Να πάμε τώρα στην ουσία του θέματος τα βιβλία. Το σωστό βέβαια ήταν, να υπάρχουν βιβλία στα σχολεία, αλλά γιατί κατάληψη; Μήπως το Κράτος θα φέρει τα βιβλία πιο γρήγορα; Κατά τη γνώμη μου στο θέμα των βιβλίων γίνεται διασπάθιση δημοσίου χρήματος. Στις ΗΠΑ που ημουν εγώ τίποτε δεν δίνεται δωρεάν. Κανέναν δεν είδα όμως να καίει βιβλία στο τέλος της σεζόν ή να τα σκίζει όπως εδώ. Αυτό το φαινόμενο, μόνο εμάς χαρακτηρίζει. Τα βιβλία,όπως διαβάζω και στις άλλες χώρες της Ευρώπης επιστρέφονται στο τέλος της χρονιάς για να επαναχρησιμοποιηθούν. Αν δεν είναι σε καλή κατάσταση, τα πληρώνεις. Ένα προ πολλού χρεοκοπημένο Κράτος, δίνει δωρεάν βιβλία στα σχολεία και στα εκατοντάδες ΤΕΙ και Πανεπιστήμια που έχει. Στο Πολυτεχνείο τους δίνουν βιβλία που στο εξωτερικό ήθελες αρχές δεκαετίας του '80 τουλάχιστον 50ευρώ! Αν δούμε ότι το 95% των φοιτητών τα χρησιμοποιεί για να στηρίξει κανένα PlayStation, δεν είναι διασπάθιση δημοσίου χρήματος; Ανέλυσα λίγο το θέμα "δωρεάν βιβλία", φαντάζεστε πόσο στοιχίζουν αυτά τα δωρεάν στο Κράτος; Ο μή σεβασμός των βιβλίων δεν συνάδει με το τεράστιο ποσόν που δαπανώνται γι' αυτά, δεν νομίζετε; Δεν μπαίνω καν στην ανάλυση ποιός παίρνει τη δουλειά, διαφάνεια, συγγραφείς, κλπ, κλπ.<br /><br />Το δεύτερο θέμα είναι "καταλήψεις". Γιατί να καταλαμβάνουμε δημόσια Κτίρια και δρόμους; Η λογική αυτή δεν υπάρχει πουθενά εκτός Ελλάδος. Μαθαίνουμε να καταλαμβάνουμε κτίρια στο Γυμνάσιο ή Δημοτικό, συνεχίζουμε στο Πανεπιστήμιο και καταλήγουμε σε δρόμους ή στα δημόσια κτίρια που εργαζόμαστε στη συνέχεια. Όλη η Ελλάδα είναι μιά απεργία και μιά κατάληψη, δίχως συνέπειες βέβαια, γιατί θα βρεθεί τρόπος να ενσωματωθούν οι μέρες κατάληψης στο εξάμηνο (μιλάω για τα Πανεπιστήμια), το ίδιο θα γινόταν στα σχολεία αν ήταν πολλές οι μέρες και έτσι χωρίς συνέπειες μπορούμε να καταλαμβάνουμε τα πάντα.<br /> <br />Πολλά έχω να γράψω και να πω, αλλά ήδη έχω επεκταθεί και καταχράζομαι της φιλοξενίας του forum. <br /><br />Δεν προσωποποιώ σε καμία περίπτωση ούτε αντιδικώ με την επιστολή, απλώς με αυτή την αφορμή εκφράζω τις θέσεις μου για το θέμα "κατάληψη" και "βιβλία". <br /><br />Νομίζω ότι οι πρακτικές των τελευταίων 35 χρόνων θα πρέπει να αναθεωρηθούν, τουλάχιστον πολλές από αυτές. Μας πιέζει άσχημα η Τρόϊκα, αλλά και εμείς φταίμε σε πολλά σημεία για την κατάντια μας.Γιώργοςnoreply@blogger.com