Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Γράμμα από την Αγγλία (Μέρος 2ο)...


ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ (Μέρος 2ο)

     Σε μια πόλη της Πελλοπονήσου οι τοπικοί άρχοντες πριν από μερικούς μήνες αποφάσισαν να προσκαλέσουν τους συμπολίτες τους σε μία συνάντηση για την προοπτική ανάπτυξης του πολιτισμού στον τόπο τους.
     Δόθηκε λοιπόν μία συνέντευξη τύπου όπου ο Δήμαρχος, η κυρία Αντιδήμαρχος και ένας δημοτικός σύμβουλος ανέπτυξαν τη φιλοσοφία καθώς και τα οφέλη από μία τέτοια κίνηση πολιτισμού και έκαναν έκκληση να έρθουν όλοι όσοι ενδιαφέρονται και να προβάλλουν την πολιτιστική τους δράση.
     Ένας άνθρωπος που ασχολείται (ερασιτεχνικά) με τη μουσική και το τραγούδι αποφάσισε να συνδράμει σε αυτήν την προσπάθεια με όσες δυνάμεις και ικανότητες είχε. Συνεργάστηκε λοιπόν με τον υπεύθυνο της μουσικής σχολής του Δήμου και συμφώνησαν, η προ καιρού σχεδιασμένη συναυλία προς τιμήν ενός μεγάλου Έλληνα συνθέτη, να πάρει άλλη "έκταση" με την πρόσκληση του συνθέτη σε αυτή. Μετά από πολλές προσπάθειες έγινε αποδεκτή η πρόσκληση από τον συνθέτη και έπρεπε να ορισθεί η ημερομηνία διεξαγωγής της συναυλίας. Εδώ αρχίζουν τα προβλήματα, διότι ο δημοτικός σύμβουλος -τον οποίο προανέφερα έχει ένα μουσικό σχήμα στην πόλη και το οποίο θα έδινε κι αυτό συναυλία εκείνη την περίοδο - αντέδρασε τόσο έντονα, ζητώντας την αλλαγή των ημερομηνιών, που προκάλεσε την παρέμβαση του Δημάρχου για να δοθεί λύση στο πρόβλημα. Ο Δήμαρχος επέβαλε τις προαποφασισμένες ημερομηνίες προκαλώντας την οργή του δημοτικού συμβούλου και την από μέρους του (σ.σ. του δημοτικού συμβούλου) ακύρωση της συναυλίας του δικού του μουσικού σχήματος. Τις μέρες που ακολούθησαν μέχρι τη διεξαγωγή της πρώτης συναυλίας οι διοργανωτές της, άκουγαν τα "εξ αμάξης", όχι βέβαια κατ' ιδίαν, από τον δημοτικό σύμβουλο. 
     Η συναυλία των παιδιών της μουσικής σχολής του Δήμου έγινε και είχε τεράστια επιτυχία, ίσως η καλύτερη συναυλία σε ερασιτεχνικό επίπεδο που έχει γίνει ποτέ στον τόπο αυτό.
     Η ιστορία μας ίσως και να έχει συνέχεια...

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία,
Ισίδωρος Λογοθέτης

ΥΓ(1): Η παραπάνω ιστορία δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Είναι δημιούργημα της άκρατης -αυτόν τον καιρό- φαντασίας μου η οποία έχει φτάσει σε σημείο να δημιουργεί και να βλέπει μέχρι και "δαίμονες".
ΥΓ(2): Συμβουλή: Μη γλείφεις εκεί που φτύνεις, ή τουλάχιστον το χέρι που δεν μπορείς να δαγκώσεις, φίλα το.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΣΥΝΟΙΚΙΣΜΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ Κ.λογοθετη κατι τετοιο περιπου συνεβει κ σε μενα...καποτε ηθελα να κανω μια συναυλια(δεν πηρα ιδεες απο κανενα βιντεακι)κ καλεσα 7-8 φιλους κατα την ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ερασιτεχνες μουσικους,να παιξουμε.ουτεποτε τους παρακαλεσα να συμμετεχουν οπως καποιος ειπε...μη σου πω οτι στην αρχη δεν τους αρεσε κιολας η ιδεα κ με δυσκολια τους επεισα μιας κ εμεναν μακρια.αφου λοιπον εργαστηκα στους υπολογιστες ωρες ατελοιωτες γραφοντας-σβηνοντας για κανενα 8 μηνο συνειδητοποιω οτι καποιοι δεν ειναι ετοιμοι να παιξουν λογω αδιαφοριας κ αδυναμιας να ανταπεξελθουν..μαλιστα εκαναν κ παρατηρησεις στους υπολοιπους.προβες ατελειωτες, κουραση αφανταστη,υποχρεωσεις σε φιλους,τεραστια προσωπκα εξοδα για να λειτουργησει η ομαδα ποτε δεν παραπονεθηκα.ηρθαν λοιπον οι κυριοι σε 4 προβες με τα χερια στις τσεπες κ μετα ελεγαν πως συνδιοργανωσαν την συναυλια κ οτι η επιτυχια τους καπηλευτηκε...καταλαβαινετε λοιπον θρασος..ενας ανθρωπος αδιαφορος για ολη την ομαδα διεκδηκουσε παιανες χωρις να κοπιασει για τπτ παρα μονο για να κολησει 30 αφισες (εγω 470)και να προσκαλεσει 2 συνθετες να τον ακουσουν οπως φανηκε.η ομαδα πηγε καλα στη συναυλια τελικα με τους μουσικους που εβρισε κ θεωρησε πεταμενους ο συγκεκριμενος κατα την διαρκεια των προβων.οταν ρωτηθηκε εν τω μεταξυ αν ηταν μελος της ομαδας αποκριθηκε οτι ποτε δεν υπηρξε απλα βοηθουσε.ξεχασα να του θυμησω οτι 3 χρονια συμμετειχε την ομαδα..σκεφτειτε τι εστι ''καπηλεια''.επειτα απο ολα αυτα αναλωθηκε σε παρασκηνια μεσα απο πολιτiκοποιημενα site.με ποια ειδικοτητα αφου υπευθυνος κ μαεστρος ειμαι εγω..?κ ποιος του το ζητησε?αφηστε Κ.λογοθετη παλιοκοινωνια...ελπιζω να μην σας ξανατυχει...Υ.Γ(1) ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ Κ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΩΝ ΤΕΙΝΕΙ ΣΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ...ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΗΝ ΣΕ ΦΑΝΕ...ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΑΝΟΗΤΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΚΑΙ Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ ΖΑΧΑΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΜΟ.
ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΑ ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΜΟΥ(ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΟ MAIL ΣΤΟΝ κ. ΔΗΜΑΡΧΟ) ΑΥΤΟΑΝΑΚΥΡΗΧΘΗΚΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΩΝ ΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ. ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΛΑΣΠΗ. ΠΡΙΝ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ-ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΠΛΕΟΝ: ΠΟΥ ΛΕΩ ΨΕΜΜΑΤΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΧΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ, ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΥ;
ΓΙΑΤΙ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΟΥ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΑΥΤΟΥ.
ΘΑ ΠΑΡΑΒΛΕΨΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΙΚΡΟΤΗΤΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ-ΠΕΡΙ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΜΟΥ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΩ ΣΤΙΣ ΠΡΟΒΕΣ, ΠΕΡΙ ΧΕΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ, ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΥΝΘΕΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΟΥΝ, ΑΠΛΑ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΕΜΨΩ ΣΕ ΕΝΑ MAIL ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ(ΚΟΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΦΙΛΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΑΣ ΤΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΙ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΙΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΟΥ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΟΜΩΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ. ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΒΩΝ ΕΒΡΙΣΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΜΠΑΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΩΡΗΣΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΕΙ ΕΝΑΣ, ΜΑ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΝΑΙ ΡΕ ΣΙΔΕΡΗ ΜΕ ΕΒΡΙΣΕΣ Ή ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΣ ΑΣΧΗΜΑ. ΑΛΛΙΩΣ ΤΡΕΞΕ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ. ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟ MAIL ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΑΒΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 2-3 ΜΕΡΕΣ. ΔΗΜΗΤΑΡΚΗ ΖΑΧΑΡΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ, ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΕΙΣ ΑΛΛΑ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΔΕΝ ΑΓΙΑΖΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΜΕΣΑ.
ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕΣ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ, ΠΑΡ'ΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΜΠΛΟΚΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ, ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ "ΑΓΩΝΙΑ" ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.
ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΣ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ, ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΛΗ ΔΙΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΕΙ Η ΜΠΑΛΑ. ΑΛΛΑ ΕΧΕ ΣΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΚΑΛΗ ΑΜΥΝΑ. ΜΕ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΕΙΣ...


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ

ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΣΥΝΟΙΚΙΣΜΟ ΝΟ2 δεν νομιζω οτι εσεις κ.λογοθετη μπορειτε να μιλατε για ξεφτιλα κ καταντια οταν εσεις ζηταγατε συγνωμη απο συγκεκριμενους μουσικους.....λεω ψεμματα..που στις τελευταιες προβες με απειλουσατε αν δεν σας καλυπταμε μουσικως θα αποχωρουσατε..λεω ψεμμτα παλι!που κανατε υποδειξεις για το τι πρεπει να παιζει ο καθενας κ αν πρεπει να παιζει.δεν βλεπω που κανω το δικηγορο αλλων σε αυτα που γραφετε εκτος του εαυτου μου..για πιο λογο αφου δεν θελατε πηρατε μερος κ αφου φυγατε γραφετε αυτα που γραφετε..δεν νομιζω να ακουσαμε μαζι τπτ γιατι εσεις κυριε λογοθετη ειχατε το ρολο του τραγουδιστη κ οχι του υπευθυνου κ λειπατε απο το ξυλοκαστρο..να σας αποκαλυψω λοιπον κ.λογοθετη οτι για αρκετα χρονια δεν εχω παρει ουτε μια δεκαρα για την φιλαρμονικη.μαζεψα ολα τα παιδακια στην μουσικη κ περυσι πληρωσα απο την τσεπη μου για να λειτουργησει κ η φιλαρμονικη στο δερβενι..αν αυτη εννοειται κλικα ναι ειμαι μεσα...εσας δεν σας βλεπω! μαλλον ειστε στην αλλη,αυτην που πολλα λεμε κ δεν κανουμε τπτ γιατι μας πολεμανε.οσο για τις απειλες μην ριχνετε αλλο το επιπεδο σας..μαθετε να πολεματε στη μαχη κ οχι απο το σπιτι σας ειναι πιο εντιμο.οσο για τις αντεπιθεσεις κ.λογοθετη καλες ειναι αλλα οταν στελνετε την μπαλα στα κοτσυφια προκαλουν γελιο!!Υ.Γ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ Κ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Κ ΟΠΟΙΟΝ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΑΣ..Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΣΑΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΙΞΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ ΖΑΧΑΡΙΑ,

ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΨΕΥΔΕΣΑΙ. ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΖΗΤΗΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΒΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΠΩΣ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΟΙ. ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΡΕ ΨΕΥΤΗ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΒΡΙΣΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΩΡΗΣΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ.
ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΗΣΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΕ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ. ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΟΤΙ ΕΓΩ ΘΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ ΣΤΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΟΤΑΝ "ΚΑΛΥΦΘΩ" ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΥΤΗ Η ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΘΕΤΗ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΕΓΩ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΜΙΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΒΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟ. ΤΙ ΕΙΣΑΙ Ο ΑΡΑΜ ΧΑΤΖΑΤΟΥΡΙΑΝ ΤΟΥ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ; ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΚΟ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΜΟΥ;ΔΕΝ ΤΙΣ ΔΕΧΘΗΚΕΣ; ΕΒΛΑΨΑΝ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ;
ΣΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ ΞΑΝΑ ΣΤΟ MAIL TOY ΘΟΔΩΡΗ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΝΤΡΑΠΕΙΣ ΛΙΓΑΚΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.
ΑΝ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙΣ ΠΑΛΙ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΧΩΝΕ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΜΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ. ΑΥΤΟΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΚΡΙΝΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΙ ΕΣΕΝΑ.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ

ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΓΡΆΜΜΑ ΑΠΟ ΣΥΝΟΙΚΙΣΜΟ ΝΟ 3

μάλλον κ.Λογοθέτη δεν ξέρετε να διαβάζετε από ότι φαίνεται...κοιταξτε πριν τι γράφω κ θα πάρετε την απάντηση σας.όπως κ κοιταξτε τι γράψετε για αυτά που σας απαντώ.όσο για το αν έγινα εγώ θέμα σε δημοτικό συμβούλιο μόνο χαρά μου προκαλεί...!τους χαρακτηρισμούς σας τους επιστρέφω.κ χαίρομαι που άθελα σας δε με διαψευετε σε τπτ από όσα ανέφερα.