Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ. ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΝΟΥΝ!!!


Πάντα μου την έδιναν τα διαφημιστικά έντυπα των πολυκαταστημάτων, ειδικά όταν τα παίρνει ο αέρας και κυκλοφορούν από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο φουριόζικα. Την προηγούμενη εβδομάδα όμως, ξεπεράσαμε τα όρια. Εκτός από τους πάκους των διαφημιστικών φυλλαδίων, βρήκαμε πεταμένους στις πόρτες των σπιτιών και των μαγαζιών μας και μερικούς τόμους του ΟΤΕ.

Τόνοι χαρτιού λοιπόν, πεταμένοι στο δρόμο και με πολύ χαμηλό ποσοστό ανάγνωσής τους. Τόνοι χαρτιού λοιπόν, πεταμένοι στις αυλές και στις εισόδους πολυκατοικιών, με πολύ χαμηλό ποσοστό ανακύκλωσής τους και κανείς υπεύθυνος δεν ταράζεται.

Μέσα στην τσαντίλα μου, θυμήθηκα ότι κάποιοι δήμοι απαγόρευσαν στα πολυκαταστήματα τη διανομή των εντύπων πόρτα-πόρτα. Δεν άντεξαν τη ρύπανση και πήραν μέτρα. Μήπως πρέπει να το κάνουμε κι εμείς, κι εσείς και οι άλλοι; Ε;

4 σχόλια:

ξυλινος είπε...

Μου δόθηκε η ευκαιρία σε συζήτηση για άσχετο θέμα , να ρωτήσω από κοντά τον φοβερό νυν δήμαρχο Ξυλοκ. για το θέμα αυτό και αν μπορεί να κάνει κάτι.
Απάντηση
«Αυτά τα πολυκαταστήματα έχουν ισχυρά δικηγορικά γραφεία στην Αθήνα και δεν γίνεται τίποτα….»
τι να του απαντήσω και εγώ;
Μετά από κάποιο διάστημα άκουσα ότι στο Κιάτο τους στρίμωξαν και τους επέβαλλαν πρόστιμο.
Εδώ ο Τόνυ είχε πάλι πει ότι συνηθίζει πλέον ανερυθρίαστα και διαρκώς
ΨΕΜΑΤΑ!

Ksipo είπε...

Να τους στριμώξει δεν μπορεί.Τους φόρους που πρέπει να πληρώνουν για τη ρύπανση τους εισπράττει?

ξυλινος είπε...

Ετσι δείχνουν τα 'έργα'.....τα αναπτυξιακά....χι.χι..

Κώστας Μπούρης είπε...

Συμφωνω απόλυτα μαζί σου! Και μένα μου τη δίνουν. Δεν συμφωνώ με τον Ξύλινο, υπάρχει νόμος είναι για τη διατάραξη οικιακής ειρήνης κ.α. νόμοι, όπως διατάραξης, ρύπανση κ.α. Έγραψα σχετικά για δεύτερη φορά στο enohlitika.blogspot.com, αλλά με λύπη μου δεν βλέπω να γίνονται πολλά. Αποφάσισα λοιπόν να τηλεφωνώ στους διαφημιζόμενους και να τους λέω ότι στην οικοδομή μας δεν θέλουμε διαφημιστικά και τα έχουμε πετάξει και ότι είναι αγένεια να μας τα πετάνε κάτω από την πόρτα!