Οι κυβερνήσεις πέφτουνε μα το γιοφύρι μένει…παραφράζοντας το γνωστό τραγούδι….
Εδώ το θέμα μας, αφορά στην έλλειψη πεζοδρομίου, που καθιστά την γέφυρα του ποταμού Σύθα επί της παλαιάς εθνικής οδού, ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου της πόλης μας.
Θα αφήσουμε στην άκρη το αισθητικό σκέλος, ως αναφορά ένα μέρος που είναι στην είσοδο της πόλης και προκαλεί αλγεινή εντύπωση με την ασχήμια του. Κακοβαλμένα και κακοβαμμένα τσιμέντα που γέρνουν και μεταλλικά κιγκλιδώματα σε μια συνύπαρξη απείρου κάλλους…
Το μέγα θέμα αφορά την κυκλοφοριακή ασφάλεια των πεζών! Ευτυχώς -για την ώρα;- δεν έχουμε ακούσει ότι συνέβη κάποιο ατύχημα.
Όμως η συνύπαρξη πεζών, παιδιών, ηλικιωμένων, γυναικών με καροτσάκια κλπ., με κάθε είδους όχημα, μόνο κινδύνους εγκυμονεί. Ο κυκλοφοριακός φόρτος είναι πολύ μεγάλος πλέον και η συγκεκριμένη γέφυρα εξυπηρετεί όλους τους κατοίκους που μένουν δυτικά.
Πεζοί, φορτηγά, λεωφορεία, ιδιωτικά, ποδήλατα, μηχανές όλοι και όλα μαζί….! Λογικό; Παράλογο βέβαια!
Με την ευκαιρία τι θα γίνει με την ΛΙΜΝΗ που σχηματίζεται επί του οδοστρώματος όταν βρέχει, λίγο πριν το Xylokastro beach και κινδυνεύουν οι οδηγοί κύριοι; Τι περιμένετε; Να σκοτωθεί κανείς;
Επανερχόμεθα στο αρχικό θέμα.
Πρέπει να κατασκευαστεί πεζογέφυρα που να επιτρέψει στους πεζούς να κινούνται με ασφάλεια, ανεξαρτήτως των οχημάτων!
Και επειδή ξέρουμε την οικονομική στενότητα, –αν και το θέμα είναι πολύ σοβαρό και δεν χωρά «μιζέριες», προτείνουμε να γίνουν χορηγοί οι κατασκευαστές αλουμινίων και πολυκατοικιών, οι οποίοι έχουν θησαυρίσει από την τσιμέντο-ανάπτυξη, χωρίς να έχουν διαθέσει ούτε ένα ευρώ για το κοινό καλό… Μόνο τα πανάκριβα αυτοκίνητα τους βλέπουμε… Ειδικά το δυτικό Ξυλόκαστρο είναι θαμμένο στο μπετόν! Και συνεχίζει…
Όπως και να ‘χει πρέπει να λυθεί αυτό το πρόβλημα πριν θρηνήσουμε θύματα…
Αναμένουμε πρωτοβουλίες.
Εδώ το θέμα μας, αφορά στην έλλειψη πεζοδρομίου, που καθιστά την γέφυρα του ποταμού Σύθα επί της παλαιάς εθνικής οδού, ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου της πόλης μας.
Θα αφήσουμε στην άκρη το αισθητικό σκέλος, ως αναφορά ένα μέρος που είναι στην είσοδο της πόλης και προκαλεί αλγεινή εντύπωση με την ασχήμια του. Κακοβαλμένα και κακοβαμμένα τσιμέντα που γέρνουν και μεταλλικά κιγκλιδώματα σε μια συνύπαρξη απείρου κάλλους…
Το μέγα θέμα αφορά την κυκλοφοριακή ασφάλεια των πεζών! Ευτυχώς -για την ώρα;- δεν έχουμε ακούσει ότι συνέβη κάποιο ατύχημα.
Όμως η συνύπαρξη πεζών, παιδιών, ηλικιωμένων, γυναικών με καροτσάκια κλπ., με κάθε είδους όχημα, μόνο κινδύνους εγκυμονεί. Ο κυκλοφοριακός φόρτος είναι πολύ μεγάλος πλέον και η συγκεκριμένη γέφυρα εξυπηρετεί όλους τους κατοίκους που μένουν δυτικά.
Πεζοί, φορτηγά, λεωφορεία, ιδιωτικά, ποδήλατα, μηχανές όλοι και όλα μαζί….! Λογικό; Παράλογο βέβαια!
Με την ευκαιρία τι θα γίνει με την ΛΙΜΝΗ που σχηματίζεται επί του οδοστρώματος όταν βρέχει, λίγο πριν το Xylokastro beach και κινδυνεύουν οι οδηγοί κύριοι; Τι περιμένετε; Να σκοτωθεί κανείς;
Επανερχόμεθα στο αρχικό θέμα.
Πρέπει να κατασκευαστεί πεζογέφυρα που να επιτρέψει στους πεζούς να κινούνται με ασφάλεια, ανεξαρτήτως των οχημάτων!
Και επειδή ξέρουμε την οικονομική στενότητα, –αν και το θέμα είναι πολύ σοβαρό και δεν χωρά «μιζέριες», προτείνουμε να γίνουν χορηγοί οι κατασκευαστές αλουμινίων και πολυκατοικιών, οι οποίοι έχουν θησαυρίσει από την τσιμέντο-ανάπτυξη, χωρίς να έχουν διαθέσει ούτε ένα ευρώ για το κοινό καλό… Μόνο τα πανάκριβα αυτοκίνητα τους βλέπουμε… Ειδικά το δυτικό Ξυλόκαστρο είναι θαμμένο στο μπετόν! Και συνεχίζει…
Όπως και να ‘χει πρέπει να λυθεί αυτό το πρόβλημα πριν θρηνήσουμε θύματα…
Αναμένουμε πρωτοβουλίες.
Λουκάς Ψαράκης
3 σχόλια:
ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΨΑΡΑΚΗ! ΤΗΝ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΚ ΔΥΣΜΑΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ.
μονο προεκλογικα την θυμαται η δημοτικη αρχη
..Όσο για το αισθητικό, τι να πω, βλέπω και την υπόλοιπη πόλη και πόσο νοιάζονται πρώτα αυτοί που θα κέρδιζαν από την αισθητική αναβάθμιση της. Καθόλου βέβαια!
Κοιτάζω και αλλού που το παλεύουν ,-στην Κόρινθο φτιάχνουν όλο το κέντρο, στην Κηφισιά πεζοδρομούν συνέχεια, στο κέντρο της Αθήνας αναβαθμίζονται δρόμοι και γίνονται επίκεντρα τεχνών και street art project ,[πχ. Αβραμιώτου στο Μοναστηράκι], που μαζεύουν φιλότεχνους, νέους καλλιτέχνες και ζωηρεύει το πράγμα και παράγεται και χρήμα και τα πράγματα πάνε μπροστά με επίκεντρο τις τέχνες και τον πολιτισμό κλπ.- και αντιλαμβάνομαι ότι απλά είμαστε ένα χωριό, όπου κυριαρχούν νοοτροπίες του τσιμέντου, της επανεκλογής, του κόμματος, της αδιαφορίας, της ασχετοσύνης, του επαρχιωτισμού, της αρπαχτής, του ψέματος, της οικονομικής άρα και ικανής για κάθε τομέα διοίκησης και πολιτισμού επιφάνειας, κλπ.
Νοοτροπίες που κατάντησαν το Ξυλόκαστρο στο χάλι που είναι τώρα και συνεχίζουν, με νέο στόχο την κατάκτηση και της Ζήρειας και το χτίσιμο των πάντων στην παραλία, χωρίς καμία κίνηση για να εξασφαλιστούν ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΧΩΡΟΙ για το μέλλον και την ανάσα της πόλης.
Μια ατέλειωτη σειρά στρατηγικών λαθών!
Αφού ξεκίνησαν για να φαρδύνουν τον δρόμο τον παραλιακό κόβοντας τα δένδρα, – είχε ρείκια-, επί Λάσκου και μετά έφτιαξαν την άθλια μαρίνα – που την ταΐζουν ασταμάτητα πολλά ευρώ, χωρίς ουσιαστικά να κερδίζει τίποτα η πόλη, τα είπε και ο δήμαρχος αλλά τίποτα δεν κάνει,- τον αποτυχημένο ‘πεζόδρομο’, καταστρέφοντας την παραλία όλης της πόλης, συνέχισαν με τις πολυκατοικίες του παραλιακού και μετά με τις πολυκατοικίες και τα αναπτυξιακά τσιμέντα παντού, κάνοντας και το ποτάμι ένα τσιμεντένιο αυλάκι που όταν περπατάς δίπλα ΔΕΝ βλέπεις το νερό αλλά τα μπετά και δείχνοντας στους πάντες ότι ανάπτυξη σημαίνει ΤΣΙΜΕΝΤΟ, αποκομίζοντας μια μικρή ομάδα ανθρώπων απίστευτα ποσά , ΣΥΝΕΧΊΖΟΥΝ ΑΚΑΘΕΚΤΟΙ και η πλειοψηφία των κατοίκων –πολιτών – ψηφοφόρων –οπαδών τι κάνει;
Γιατί ασχολιέμαι ; γιατί;
Δημοσίευση σχολίου