Κυριακή 11 Απριλίου 2010

ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ...

φωτο από sfedona.gr


- Έχετε 30 δευτερόλεπτα για να απαντήσετε.

- Τη βοήθεια του κοινού θέλω! Δεν γνωρίζω την απάντηση...

- Δυστυχώς, δεν μπορείτε! Την έχετε ήδη πάρει. Έχετε όμως τη βοήθεια του τηλεφώνου.

- Α, πολύ ωραία!

----------

- Ναι; Καλησπέρα. Με ακούτε; Από τη γη σάς παίρνω και θέλω μια βοήθεια σε μια ερώτηση που μου έχουν κάνει.

- Πες μου τέκνον μου, τι θέλεις.

- Κοιτάξτε. Είναι σχετική με τα σκουπίδια. Η Περιφέρεια παλιά, αποφάσισε και πήρε δεματοποιητές, αλλά ακόμα δεν τους έχουμε δει. Τώρα ζητάει δηλώσεις ανικανότητας από τους δημάρχους για να ασχοληθεί με το θέμα. Οι δήμαρχοι στη Δυτική Κορινθία πασχίζουν να κάνουν ΧΥΤΑ, αλλά δεν... Στην Ανατολική έλεγαν να τα κάψουν, αλλά τώρα βρήκαν ένα μαγικό μηχάνημα που τα εξαφανίζει. Εν τω μεταξύ, τα σκουπίδια τα πετάμε όπου βρούμε. Πείτε μου σας παρακαλώ, αν ξέρετε. Πώς λέγεται αυτός ο σχεδιασμός; Α. Περιφερειακός Β. Εθνικός ή Γ. Ευρωπαϊκός;

- Κανένα από τα τρία δεν πρέπει να είναι, τέκνο μου! Μάλλον "Γενικώς" λέγεται! Γενικώς και αορίστως! Δεν είμαι σίγουρος όμως. Μπορεί να κάνω θαύματα, αλλά αυτό που μου ζητάς είναι πολύ δύσκολο.  Με έχετε μπερδέψει πολύ, εσείς οι άνθρωποι. Για να βεβαιωθείς, πάρε τον πνευματικό σου. Αυτός μπορεί να ξέρει. Την ευλογία μου, τέκνον μου.

----------

- Άλλο ένα τηλέφωνο μπορώ να κάνω; Τοπικό αυτή τη φορά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: