Τετάρτη, 22 Δεκεμβρίου 2010

Σκάσε και σκάβε...


"Σκάσε και σκάβε"! Αυτό είναι το μήνυμα που στέλνει το Ελληνικό κράτος στους Ζεμενίτες αγρότες που θέλησαν να ξεσκεπάσουν το "βόθρο" των αποζημιώσεων του ΕΛΓΑ. Έστειλε φιρμάνι μέσω ΔΟΥ να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις όλοι μέχρι τέλη Γενάρη, αλλιώς θα αρχίσουν κατασχέσεις.
Σαφές το μήνυμα, αγαπητοί άρχοντες. Το παιχνίδι χοντραίνει. Περιμένουμε τις αντιδράσεις των Κορίνθιων αρχόντων.

συνεχίζεται...

3 σχόλια:

Αγριάδα είπε...

Αγαπητέ Ανδρέα

Αναμένουμε λεπτομέρειες γιατί κάτι δεν μας κάθεται καλά.
Καλά Χριστούγεννα με υγεία.

ΟΦΗ είπε...

Είναι πράγματι λυπηρό οτι ο Κωλο-Έλληνας θα υπάρχει πάντα και παντού. Εγώ που είμαι και κάποιας ηλικίας θυμάμαι οτι κάποτε υπήρξε και το σκάνδαλο της Αγροτικής Τράπεζας στο Ξυλόκαστρο, όπου και τότε όλοι χτυπιόντουσαν οτι ήταν αθώοι κλπ. Τότε λοιπόν, όσοι ήσαν κοντά στο κόμμα-ομπρέλα την έβγαλαν λάδι και κυκλοφορούν ακόμα ανάμεσά μας με περιουσίες, ακριβά αυτοκίνητα και στημένες μπίζνες, ενώ ένας (αριθμός 1) πήγε αρχικά μέσα στη φυλακή και αργότερα μέσα σε ένα φέρετρο. Τελικά δεν ξέρω ποιόν υπερασπίζεστε όλοι εσείς οι έντιμοι, αλλά εγώ κάθε μέρα (αλλά κάθε μέρα όμως) μπαινοβγαίνω σε καταστήματα που με ρωτάνε αν θέλω απόδειξη (sic) μου λένε οτι τους παίρνει να μου κόψουν μια απόδειξη διότι δεν έχουν συμπληρώσει ακόμα τον αριθμό (έχουν ορίσει από μόνοι τους κάποιον ανώτατο βαθμό νομιμότητας) και ακόμα χειρότερα έχω να κάνω και με την ιδιαίτερη κάστα ανθρώπων που λέγεται μαστοράντζα οι οποίοι σε γράφουν κανονικά στα αρχίδια τους θεωρώντας οτι το κράτος τους χρωστάει από τότε που γεννήθηκαν οπότε έχουν το δικαίωμα να σε κλέβουν και εσένα και το κράτος και τη μάνα σου και την αδερφή σου ακόμα άμα έχεις (για να μην πω τίποτε άλλο). Το χειρότερο όμως δεν είναι αυτό. Το χειρότερο είναι οτι όλοι αυτοί οι απατεώνες, το βράδυ βάζουν τη μάσκα του επαναστάτη και του θύματος και σου κάνουν και κήρυγμα για τον κακό Καραμανλή, τον κακό Γιωργάκη και το κέρατό μου το δίφωρο. Εγώ λοιπόν δεν ξέρω ποιοί πήραν παράνομα λεφτά, πόσα πήραν και γιατί τα πήραν από τους αξιόπιστους φίλους Ζεμενίτες. Εκείνο που ξέρω είναι για τους Κρητικούς. Λέγεται οτι η αντιστοιχία σε ελαιώνες σε σχέση με τις επιδοτήσεις που έχουν πάρει οι ιδιαίτεροι αυτοί Έλληνες, καλύπτει έκταση μέχρι τα σύνορα με τη Βουλγαρία. Τυχαίο? Λέτε κάποιοι Κρητικοί να έχουν μετακομίσει στο Ζεμενό?

Ανώνυμος είπε...

“ Είναι πράγματι λυπηρό οτι ο Κωλο-Έλληνας θα υπάρχει πάντα και παντού”
Με αφορμή τη πρόταση αυτή του ΟΦΗ, ένα μικρό σχόλιο και από μένα που επίσης είμαι μιας κάποιας ηλικίας.
Το γεγονός ότι εμφανίζονται γεγονότα αδικίας, εκμετάλλευσης και κοινωνικού αμοραλισμού δίπλα μας δεν είναι κάτι δεδομένο και ανεξάρτητο από την δική μας (των πολιτών) προσωπική θέση.
Το ότι υπάρχουν ‘Κωλο-Έλληνες’, αυτό δεν είναι εκδήλωση ενός γενικού, αναπόφευκτου, ελληνικού κοινωνικού φαινομένου.
Πέρα από τα έμφυτα στοιχεία επιθετικότητας της ανθρώπινης φύσης, υπάρχουν και αυτά που διαμορφώνονται από την κοινωνική και πολιτική πραγματικότητα. Σ’αυτήν όλοι συμμετέχουμε και γ’αυτήν όλοι μας έχουμε ευθύνη.
Όταν λοιπόν σιωπούμε απέναντι στην αδικία που συμβαίνει δίπλα μας, ή εκτονωνόμαστε σε κατ’ιδίαν κουβέντες, τότε βοηθάμε στην συντήρησή της.
Όταν έχουμε αμφιβολίες για ανθρώπους που ξεπερνούν τον ραγιαδισμό της εποχής μας και αγωνίζονται για το προσωπικό δίκιο τους, τότε βοηθάμε στην διαιώνιση της φαυλότητας .
Όταν τέλος γνωρίζοντας τον ρόλο των πολιτικών κομμάτων, φροντίζουμε και σε τοπικό και σε κεντρικό επίπεδο να τάχουμε (στην πλειοψηφία μας) καλά με την εξουσία, για νάχουμε πλάτες στις …δύσκολες στιγμές, τότε ρίχνουμε λάδι στον κύκλο της κοινωνικής αδικίας και διαφθοράς για την οποία …δήθεν διαμαρτυρόμαστε.
Το ελάχιστο που έχουμε να κάνουμε σε ανθρώπους (όπως τα παιδιά από το Ζεμενό), που αγωνίζονται για το δίκιο τους, είναι να δηλώσουμε ανοιχτά την συμπαράστασή μας. Να τους πούμε ότι υπάρχουν ανάμεσα στην ‘σιωπηρή πλειοψηφία’ άνθρωποι που είναι αλληλέγγυοι στον αγώνα τους. Να τους πούμε ότι αυτό που κάνουν, είναι όχι μόνο ένας αγώνας για το δίκιο τους, αλλά μία μάχη για την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και την κοινωνική δικαιοσύνη.
Ισως, μέσα από τέτοιους μικρές μάχες σιγά- σιγά να αρχίσει να ανασταίνεται το όραμα μια άλλης ανθρώπινης κοινωνίας.
Παν. Παπανικολάου