Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Ο (μη λειψός) δήμαρχος Λειψών...



Ο Μπενέτος Σπύρου, ο για επτά συνεχόμενες τετραετίες δήμαρχος στο νησί των Λειψών, μιλά στην κ. Σμαράγδα Μουλιάτη του www.aegeantimes.gr

Εδώ περισσότερα
http://www.aegeantimes.gr/article.asp?id=54625&type=21

Το αναπαράγω γιατί έχω βαρεθεί να ακούω δημάρχους για τα λεφτά που δεν υπάρχουν και μου έκανε εντύπωση που αυτός δεν το είπε και μίλησε για ταυτότητα του τόπου, τοπικότητα και διάφορες τέτοιες "αλλεργικές" λέξεις και έννοιες για τους συνήθεις άρχοντες. Τελείωσε και με τη μαγική φράση,  που είναι για μένα  ο στόχος και η λύση όλων των δεινών της αυτοδιοίκησης (και όχι μόνο): "Όλοι είμαστε υποχρεωμένοι, που ζούμε σ' έναν τόπο, να προσφέρουμε και να συμμετέχουμε" . Και βέβαια δεν εντυπωσιάστηκα επειδή τα λέει. Από λόγια έχω χορτάσει. Τα κάνει κιόλας!
Έχω παρακολουθήσει κατά καιρούς αυτόν τον "περίεργο" δήμαρχο. Δεν ξέρω τα πάντα γι' αυτόν, αλλά δεν μου φαίνεται καθόλου "λειψός"...

Α.Α.Ζ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: