Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2010

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ...

Ένα κείμενο του Λουκά Ψαράκη που αφορά στην αξιοποίηση των γραμμών του τρένου. Επίσης στο facebook έχει γίνει σχετική κορινθιακή ομάδα http://www.facebook.com/group.php?gid=309991411968.

Mε αφορμή την κατάθεση ερώτησης του βουλευτή Κορινθίας κ. Μανωλάκη περί μελλοντικής χρήσης της παλαιάς σιδηροδρομικής γραμμής θα θέλαμε να επισημάνουμε τα εξής, υπενθυμίζοντας και την θέση μας.

Είναι γνωστό ότι πολλοί δήμαρχοι, συνεπικουρούμενοι προφανώς και από τους λάτρεις του άσματος «όπου σταθώ και όπου βρεθώ το τιμονάκι σου Ι.Χ.ιδάκι μου με τρέλα το κρατώ..» που έχει τραγουδήσει ο μέγας και φιλέλλην Παρκάριος Οπουγουσταρόπουλος, έχουν εκφράσει την άποψη ότι η παλαιά σιδηροδρομική γραμμή πρέπει να τους παραχωρηθεί και να μετατραπεί σε έναν ακόμα αυτοκινητόδρομο.

Είναι βέβαια πασιφανές, ότι με την νοοτροπία που διακατέχει ένα μεγάλο μέρος Ελλήνων περί της χρήσης βλέπε κατάχρησης του ΙΧ , ότι δεν επαρκούν οι δρόμοι.

Όμως η λύση είναι μία και μοναδική.

ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ και χρήση κατά προτεραιότητα, των δημόσιων μέσων μεταφοράς.

Κανένα πρόβλημα μετακίνησης δεν θα λυθεί δίνοντας και άλλο ζωτικό χώρο στο αυτοκίνητο!

Το παράδειγμα της Αττικής οδού που έχει πλέον σταθερά μποτιλιαρίσματα και γίνονται συζητήσεις για να γίνει και διώροφη σε κάποια τμήματα, είναι χαρακτηριστικό του αδιεξόδου που προκαλεί η χωρίς λογική χρήση των ΙΧ.

Βέβαια οι άθλιοι που τόσα χρόνια παίρνουν αποφάσεις και κανονίζουν τις τύχες ενός «Ευρωπαϊκώς καθυστερημένου» λαού, για πολλές δεκαετίες είχαν σαν προτεραιότητα την εξάπλωση του ΙΧ στη Ελλάδα με κάθε κόστος και μέσον, εξυπηρετώντας και υποτασσόμενοι σε ποικιλώνυμα συμφέροντα. Και τώρα ακόμα, αυτό πράττουν.

Άφησαν και έσπρωξαν τον ΟΣΕ να βουλιάζει από την λεηλασία, τις ρουσφετολογικές προσλήψεις, την απαξίωση, τις κάκιστες προσφερόμενες υπηρεσίες και τώρα «δεν ξέρουν τι να κάνουν» με τα απίστευτα χρέη…

Όταν όλος ο πολιτισμένος κόσμος επένδυε στα γρήγορα, αξιόπιστα και χίλιες φορές ποιο ασφαλή από το ΙΧ, τραίνα, οι Έλληνες πολιτικοί « έσπρωχναν» τα ΙΧ, ώστε να θησαυρίζουν οι αυτοκινητο-βιομηχανίες που δεν κατασκεύασαν ποτέ στην χώρα μας, ούτε μια βίδα. Μόνο τα νεκροταφεία και τα νοσοκομεία γέμισαν και συνεχίζουν, από τους άθλιους δρόμους και την ακόμα ποιο άθλια οδηγική συμπεριφορά των Νεοελλήνων.

Οι φωτισμένοι μας ταγοί όμως, ακάθεκτοι…

Θέλουμε και άλλους δρόμους και άλλα αυτοκίνητα, πιο πολλά, πιο μεγάλα!

Ρυπαίνουν τα αυτοκίνητα!

Καταλαμβάνουν όλο και περισσότερο χώρο!

Μας πνίγουν!

Συνάλλαγμα ατέλειωτο φεύγει από την χώρα!

Χαμπάρι αυτοί. Με το ψώνιο των Ελλήνων ψηφοφόρων θα παίζουμε τώρα;

Εμείς λοιπόν λέμε όχι στην μετατροπή της σιδηροδρομικής γραμμής σε δρόμο αλλά ναι στην χρήση της για ένα τοπικό τραίνο, ένα τραμ, ένα υπέργειο είδος ελαφρού τραίνου που θα εξυπηρετεί τους κατοίκους του νομού, θα είναι πόλος έλξης και για τουρίστες για μια βόλτα σε γραφικότατους σταθμούς, οι οποίοι θα μπορούσαν να γίνουν και εστίες πολιτισμού με εκθέσεις, συναυλίες και διάφορες άλλες δράσεις προώθησης του τραίνου.

Το μέλλον ανήκει στα γρήγορα, αξιόπιστα, ασφαλή, οικολογικά και «πολιτισμένα» τραίνα.

Δυστυχώς και σε αυτόν τον τομέα έχουμε μείνει πολύ πίσω, απίστευτα πίσω.

Δεν επιτρέπεται γραφικότατες διαδρομές και σταθμοί να ισοπεδωθούν για χάρη των ΙΧ.

Όχι άλλο χώρο και αίμα στα ΙΧ!

ΟΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΑ ΤΡΑΙΝΑ ΤΟΥΣ!

Λουκάς Ψαράκης

για την Αρμονική ΑΠΟ- ανάπτυξη.

ΥΓ: Μάθετε, πόσα χρόνια πριν οι επίσης Νότιοι Ισπανοί, είχαν το γρήγορο και εξελιγμένο TALGO, όταν εμείς θέλαμε δεν ξέρω πόσες ώρες, για να μεταβούμε από την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη. Η κοροϊδία τους μου έχει μείνει στο μυαλό…το 85-86 στην Μαδρίτη.

Και ακόμα δεν έχουμε αξιόπιστα τραίνα, μάλλον…

Αλλά ούτε και δρόμους βέβαια….

Μυαλά;

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΤΡΑΜ ΜΑΣ ΜΑΡΑΝΕ . ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΒΟΧΑΣ ???????????????

Armonistas είπε...

Το ποιος δεν βλέπει μακριά είναι φανερό!!!
Αν νομίζεις ότι θα λυθεί το κυκλοφοριακό αν γίνουν οι γραμμές δρόμος, τότε δεν βλέπεις ούτε κοντά!!!

ξυλινος είπε...

Επειδή ακριβώς βλέπουμε τι γίνεται, αλλά και φανταζόμαστε το μέλλον της Κορινθίας η οποία μετατρέπεται ταχύτατα σε προάστιο των Αθηνών, κάποια στιγμή δεν θα επαρκούν όχι τρεις δρόμοι αλλά ούτε 123….αν δεν αλλάξουμε νοοτροπία!
Στην Αθήνα ο γερο-Καραμανλής[μπαλάκι του γκολφ ξεμωραμένου ηγέτη]Αctive Member], ξήλωσε τις γραμμές του τραμ…-ο εθνάρχης εξορισθείς στας Παρισίους,- κοίτα τώρα ανώνυμε τι γίνεται με το κυκλοφοριακό στην πρωτεύουσα, ΧΑΟΣ. Τι κάνουν; Μετρό, τραμ, πεζοδρομήσεις, συζητούν τα σχέδια του ΜΕΓΑΛΟΥ Τρίτση κλπ..
Κοίτα ΜΠΡΟΣΤΑ!
Κορινθία – κακέκτυπο Αθηναϊκό προάστιο –ξέχειλο από τσιμέντο και ΙΧ
Αυτό θες; Έρχεται!

Ανώνυμος είπε...

Αχ βρε ΛΟΥΚΑ τι περειμενεις απο αυτο το κρατος μπ......ο.
Καταρχην επρεπε στα σχολεια να υπαρχει μαθημα κυκλοφοριακης αγωγης ωστε να μαθουν τα παιδια μας πως πρεπει να χησιμοποιουμε τα μεσα μαζικης μεταφορας οτι πρεπει να χρησιμοποιουμε το ποδηλατο μας οτι πρεπει να περπαταμε και οτι το αυτοκινητο το χρησιμοποιουμε μονο σε ειδικες περιπτωσεις αν ολα αυτα γινονταν πραξη θα βοηθουσαμε ωστε να εχουμε ενα πιο καθαρο περιβαλλον και λυση στο κυκλοφοριακο αντιθετως το κρατος αδιαφορει και το μονο που σκεφτεται ειναι σε ημερες κρισης πως να αγορασει φρεγατες, ομολογα ,γιατι εκει ειναι οι μιζες επιτελους πρεπει να ξυπνησουμε και να αντισταθουμε και να τους πουμε ολοι μαζι ¨" ΑΓΑΜΟΙ ΘΥΤΑΙ"

ξυλινος είπε...

αυτο το λέμε 10 φορές τη μέρα...παρακάτω έχει;

και μην ξεχνάμε οτι το κράτος είναι οι πολίτες,ο διπλανός μας δηλ.....που τον ενδιαφέρει μόνο η τσέπη του παντελονιού του....
οεοοοο...
πήγαινε στα σχολεία όταν σχολάνε..
παιδί και αυτοκίνητο είναι...ποιό κράτος;

"κάθε γειτονιά πρέπει να έχει την 17 Νοέμβρη της" Γιώργος Διαλεγμένος. θεατρικός συγγραφέας και αντιεξουσιαστής.¨μάννα μητέρα μαμά΄το ποιό γνωστό του

οεοοοο...!

Ksipo είπε...

Να γίνουν ΤΩΡΑ πολιτιστικά κέντρα οι σταθμοί.Παραχώρηση στους δήμους άμεσα.
Ο σταθμός της ΣΥΚΙΑΣ να γίνει κέντρο παιδαγωγικής απασχόλησης και αθλητικό κέντρο όπως πριν από μερικά χρόνια και πριν ο δήμος παραιτηθεί των δικαιωμάτων που του είχε παραχωρήσει ο ΟΣΕ.
Μην ξεχνάμε πως υπάρχει και η πολιτική απαλλοτρίωση τύπου πάρκου Κύπρου και Πατησίων ή του πάρκινγκ της Ναυαρίνου.