Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

Δεν ισχύει...

Σχετικά με τα δημοσιεύματα που κυκλοφορούν και φέρνουν την Αρμονική Ανάπτυξη να έχει συμφωνήσει για κοινή κάθοδο με το συνδυασμό του κ. Κουρτζή, θέλουμε να διευκρινίσουμε ότι δεν αληθεύουν.
Η Αρμονική Ανάπτυξη, όταν ξεκαθαρίσει το τοπίο για τις συνενώσεις, θα αποφασίσει για την περαιτέρω πορεία της. Με το δήμαρχο Ευρωστίνης κ. Ν. Κουρτζή, συνεργαζόμαστε στην "Πρωτοβουλία για τη σωτηρία του Κορινθιακού", συζητάμε τα αυτοδιοικητικά θέματα των δήμων μας και της Κορινθίας, αλλά δεν υπάρχει καμία συμφωνία συνεργασίας για τις ερχόμενες εκλογές.
Για την Αρμονική Ανάπτυξη,
Ανδρέας Απ. Ζάρρος

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η ερώτηση μου έχει ως εξής:

-Με ποίο δικαίωμα φέρεις άποψη πολλές φορές για τα Δημοτικά της Κορίνθου;

Ως τι?

*Ως Δημότης Κορίνθου?
*Ως ενεργός πολίτης Κορίνθου?
*Ως επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στην Κόρινθο?

Armonistas είπε...

Από τα τρία "ως", μόνο το τρίτο ικανοποιώ. Η δουλειά μου με φέρνει πολλές φορές στην Κόρινθο, όπου έχω αρκετούς πελάτες που υποστηρίζω τεχνικά. 1-3 φορές την εβδομάδα δουλεύουμε εκεί.
Ανεξάρτητα από αυτό, το να εκφέρω άποψη δεν νομίζω ότι είναι αθέμιτο ή παράξενο. Πολλές φορές συγκρίνω και ζηλεύω, άλλες συγκρίνω και παρομοιάζω καταστάσεις και γενικά δεν θεωρώ ότι δεν με αφορά το τι συμβαίνει στην πρωτεύουσα του νομού που μένω και εργάζομαι. Είναι κακό;
Δεν το έχω σκεφτεί να σου πω την αλήθεια. Αυθόρμητα βγαίνει καμιά φορά. Εκπλήσσομαι που μάλλον ενόχλησα κάποιον, γιατί δεν έχω κάνει και πολλές παρεμβάσεις. Τι να πω; Πιστεύεις ότι δεν πρέπει ή ότι το παρακάνω; Με αιφνιδίασες...

P.V είπε...

Δεν το πολυκατάλαβα φίλε-η ανώνυμε-η… από πότε πρέπει να παίρνουμε άδεια για να σχολιάζουμε τα καλά η τα άσχημα ενός δήμου??? Της Αθηνάς, της Κορινθου η οιασδήποτε άλλης πόλις… πρέπει να είμαστε δημότες?? Τι νοοτροπία είναι αυτή?? Σα να μου θυμίζει άλλες εποχές… ας ηρεμίσουμε λίγο….

Λάμπης Φίλης είπε...

Βρε-βρε κάτι τυπάκια, και είμαι σίγουρος οτι δεν πρόκειται για κανέναν "ανώνυμο", αλλά "καραεπώνυμο", ενοχλημένον

Ανώνυμος είπε...

Σιγά με ξέφευγες Αντρέα !!! Συμβολή στο διάλογο ...

Armonistas είπε...

Βρε εσείς! Μην μου τον προγγάτε. Εγώ τον μαλαγρώνω να πει και τίποτα άλλο πρωτοπόρο σαν το πρώτο κι εσείς μου τον διώχνετε;

Ανώνυμος είπε...

Geia sou Agie Energe Dimarxe!