Το θέμα των σχολείων, μπορεί να παρεκτράπηκε εκτός ουσίας (εξ-ουσία γαρ) από την ανακοίνωση της δημοτικής αρχής, αλλά μετά από το μπουχό που σηκώθηκε είναι καιρός να δούμε όλοι την ουσία. Ουσία, που δεν είναι άλλη από το καλό των κατοίκων αυτού του τόπου.
Δεν είναι ουσία να εντοπίσουμε τους λόγους που η δημοτική αρχή διάλεξε ένα δρόμο που την οδήγησε σε μια, εξ ορισμού προδιαγραφόμενη, επικοινωνιακή ήττα, η οποία θα ολοκληρωθεί με τη δημοσιοποίηση του αμοντάριστου ηχητικού αποσπάσματος. Ας πρόσεχαν. Όταν διαστρεβλώνεις τόσο χοντρά τα πράγματα, πρέπει να ξέρεις ότι θα τσιμπήσουν μόνο αυτοί που, για διάφορους λόγους, πάνε κάτω την τροφή αμάσητη. Οι πολλοί, ακόμα και οι "δικοί" τους, δύσκολα θα πειστούν από μια τέτοια χοντροκοπιά, κάτι που μαρτυρούν τα δεκάδες μηνύματα που δεχτήκαμε από χθες και όλα αυτά που μας λέτε στο δρόμο ή στο τηλέφωνο.
Ας είναι. Προχωράμε μπροστά, γιατί καμία σημασία δεν είχε ποτέ για εμάς το επικοινωνιακόν του πράγματος. Η ουσία είναι να δούμε ρεαλιστικά και οργανωμένα το θέμα των σχολείων στην πόλη μας.
Ξεκινήσαμε λοιπόν από χθες μια έρευνα για όλα αυτά και τις επόμενες μέρες θα την παρουσιάσουμε σε όλους. Τελικός αποδέκτης θα είναι το ΔΣ Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης. Έρευνα που θα έπρεπε να έχει γίνει από αυτούς που κατέβασαν την πρόχειρη πρόταση στο προηγούμενο ΔΣ, αλλά δεν πειράζει την κάνουμε εμείς. Σημειωτέον ότι χρησιμοποιούμε ως αξίωμα την ανάγκη δημιουργίας νέων σχολείων, κάτι που παραδέχονται όλοι οι εμπλεκόμενοι.
Η έρευνα αυτή αφορά στα ουσιαστικά σημεία του θέματος που είναι:
1. Το βασικότερο. Ποια είναι η στατική κατάσταση των δύο σχολείων; Αντέχουν; Ποιος μας διαβεβαιώνει γι' αυτό και ποιο είναι σε χειρότερη κατάσταση; Το Δημοτικό ή το Γυμνάσιο;
2. Τι σημαίνει παραχωρώ στον ΟΣΚ το οικόπεδο για να κάνει μελέτη κατασκευής νέων σχολείων; Τι έχει γίνει σε ανάλογες περιπτώσεις ανά την Ελλάδα και στο νομό μας ειδικότερα; Πόσα χρόνια περιμένουν χρηματοδότηση έτοιμες μελέτες και έργα προς κατασκευή, που παραχώρησαν το οικόπεδό τους ...κάποτε στον ΟΣΚ;
2. Τι σημαίνει παραχωρώ στον ΟΣΚ το οικόπεδο για να κάνει μελέτη κατασκευής νέων σχολείων; Τι έχει γίνει σε ανάλογες περιπτώσεις ανά την Ελλάδα και στο νομό μας ειδικότερα; Πόσα χρόνια περιμένουν χρηματοδότηση έτοιμες μελέτες και έργα προς κατασκευή, που παραχώρησαν το οικόπεδό τους ...κάποτε στον ΟΣΚ;
3. Ποιος είναι ο συντομότερος και πιο σίγουρος τρόπος να κάνεις ένα νέο σχολείο τη σήμερον ημέρα εν Ελλάδι;
Αυτά και πολλά ακόμα βασανιστικά ερωτήματα, θα μας απασχολήσουν το επόμενο διάστημα και σύντομα θα καταλάβουμε όλοι περισσότερα. Όσο τα ψάχνω και με όσο περισσότερους υπηρεσιακούς παράγοντες μιλάω, τόσο καταλαβαίνω ότι το ένστικτο που με οδήγησε να ζητήσω αναβολή του θέματος στο προηγούμενο ΔΣ, έκαμε σωστά. Αρχικά πίστευα ότι αν ξεκαθάριζαν τι θα έκαναν θα λυνόταν το πρόβλημα, αλλά όσο βαθύτερα μπαίνω, τόσο αμφιβάλλω. Ας μην προτρέχω όμως. Θα δούμε ποιο θα είναι το καλύτερο για την πόλη, αφού απαντηθούν τα παραπάνω ερωτήματα. Έχετε υπομονή. Το θέμα μπαίνει στη σωστή του βάση και η Ατλαντίδα είναι κοντά...
Ανδρέας Απ. Ζάρρος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου