Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Ορκίζομαι...

Καλλικράτης - Άρθρο 52
Ορκωμοσία των δημοτικών αρχών
1. Μετά την ανακήρυξη του επιτυχόντος και των επιλαχόντων συνδυασμών ο δήμαρχος, οι δημοτικοί σύμβουλοι, οι σύμβουλοι του συμβουλίου της δημοτικής ή τοπικής κοινότητας και οι τοπικοί εκπρόσωποι κοινοτήτων πριν από την ημέρα εγκατάστασης και ανάληψης των καθηκόντων τους δίνουν τον ακόλουθο όρκο: «Ορκίζομαι να είμαι πιστός στην πατρίδα, να υπακούω στο Σύνταγμα και στους νόμους και να εκπληρώνω τίμια και ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου»...
---
Μας κάλεσαν να ορκιστούμε την άλλη Κυριακή 19 Δεκέμβρη, λέγοντας τα παραπάνω. Εγώ ορκίζομαι και στα παρακάτω...

"... Πρώτα απ’ όλα η σιωπή δεν προβλέπεται
Όποια κάνη στην αλήθεια και να στρέφεται
πάντα φτάνει έστω κι αργά εκεί που πρέπει
να γαμήσει τα μυαλά τα καθώς πρέπει.
Σε ‘σας μιλάω με τις πολλές αμφιβολίες
κι ένα βουνό σέρνω μαζί μου αυθαιρεσίες·
χωρίς ικεσίες απευθύνομαι σ’ όσους τολμούν
να σηκώσουν το χέρι και να πουν (πως)
ορκίζομαι τη ζωή να μην προδώσω
ορκίζομαι ό,τι μπορώ θα γλιτώσω
ορκίζομαι ποτέ να μην το βουλώσω
κι άνθρωπος κι εγώ κάποτε ελεύθερος να νιώσω.
Κι εμπρός βλάσφημος να μείνω κι εχθρός,
η αξιοπρέπεια είναι ο μόνος μου οδηγός..."

1 σχόλιο:

ΝΤΡΕΣ ΓΙΩΡΓΟΣ είπε...

Αν σκεφτόμασταν και πράταμε όλοι έτσι,θα είμασταν πολύ καλύτερα και πάνω απ'όλα ελεύθερα μυαλά.....