Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

ΔΙΟΔΙΑ ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟΥ STOP THN ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27/2...


Οι "Επιτροπές ενάντια στην Ακρίβεια", μάς καλούν στα διόδια Ζευγολατιού, για «Κούλουμα χωρίς διόδια-ούτε ένα ευρώ στους εργολάβους». Διαβάστε το δελτίο τύπου:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Για τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στους σταθμούς των διοδίων με σύνθημα
«Κούλουμα χωρίς διόδια-ούτε ένα ευρώ στους εργολάβους»

Την Παρασκευή 27/2 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑ-STOP! από πολλές περιοχές της χώρας διοργανώνουν μαζικές συγκέντρωσεις διαμαρτυρίας στα διόδια. Στους σταθμούς των Αφιδνών, του Ζευγολατίου και των Μαλγάρων και με σύνθημα «Κούλουμα χωρίς διόδια-Ούτε ένα ευρώ στους εργολάβους». Από τις 6.30 το απόγευμα και για αρκετές ώρες η διέλευση των οδηγών θα είναι ελεύθερη. Είναι ένα ακόμα μήνυμα των ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ-STOP! ότι δε θα κάτσουμε με σταυρωμένα χέρια να μας αδειάζουν το πορτοφόλι. Είναι μια ακόμα κίνηση που θ’ αποδείξει ότι όταν είμαστε πολλοί κι αποφασισμένοι μπορούμε να πετύχουμε πολλά.

Τηλέφωνα επικοινωνίας:
Μαρία Γασπαρινάτου 6974072825 (Αφίδνες)
Σπύρος Κόγκας 6977558111 (Ζευγολατιό)
Κώστας Κωστόπουλος 6978718273 (Μάλγαρα)
Τάσος Βαρούνης 6932851407

Mail: info@akribeia-stop.gr
Web: http://www.akribeia-stop.gr/

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να καταργηθούν ή όχι τα διόδια προς Πάτρα;
Τον τελευταίο καιρό αναπτύσσεται μία κίνηση από φορείς και πολίτες της Κορινθίας, της Αχαΐας, της Ηλείας και της Αιτωλοακαρνανίας που αρνούνται να καταβάλλουν διόδια στην Ε.Ο Κορίνθου - Πατρών. Η άρνησή αυτή στηρίζεται στην ευρωπαϊκή Οδηγία 1999/62, που καθορίζει τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται από τις χώρες- μέλη της Ε.Ε., εφόσον επιθυμούν να θεσπίζουν διόδια σε μια οδό με περισσότερες από μία λωρίδες κυκλοφορία, ανά κατεύθυνση, με διαχωριστική νησίδα.
Ενώ όμως είναι πλήρως κατανοητή η αντίδραση αυτή, πιστεύουμε πως είναι λάθος να προωθούνται πρακτικές που απλώς διευκολύνουν την πρόσβαση των πολιτών στις αιτίες των προβλημάτων.
Η γενικευμένη άρνηση καταβολής των διοδίων απλώς θα έχει τις εξής συνέπειες:
• Θα αυξήσει την κίνηση σε ένα πολύ επικίνδυνο δρόμο και άρα τον κίνδυνο τροχαίων ατυχημάτων.
• Θα αυξήσει την κατανάλωση των υγρών καυσίμων και άρα των αερίων που προκαλούν την κλιματική αλλαγή.
Πιστεύουμε πως η στόχευση πρέπει να είναι η ενίσχυση του σιδηρόδρομου. Σήμερα, με τις υψηλές τιμές των καυσίμων (και τη συμβολή τους στον πληθωρισμό), με τα ακριβά διόδια, τα τροχαία, τη ρύπανση και την κλιματική αλλαγή, η απλή λογική επιβάλλει επειγόντως στροφή στο σιδηρόδρομο. Παρά αυτή την αναγκαιότητα όμως, από τις προγραμματισμένες επενδύσεις, διασώζονται μόνο όσες αφορούν τον άξονα Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για το τμήμα που δεν ενοχλεί τους ανταγωνιστές του σιδηροδρόμου (αφού εκεί η πίτα είναι υπεραρκετή για όλους) και που προσφέρεται για μελλοντική ιδιωτικοποίηση.
Το υπόλοιπο δίκτυο προς Τρίπολη και Καλαμάτα, οδηγείται στην απαξίωση και το σταδιακό κλείσιμο, με ματαίωση επενδύσεων, περικοπές δρομολογίων, ακινητοποίηση συρμών από ελλείψεις βασικών εξαρτημάτων και σοβαρά κενά σε προσωπικό «πρώτης γραμμής», όπου κανονικές προσλήψεις έχουν να γίνουν από το 1984.
Η λύση δεν μπορεί να είναι η αυτοκίνηση, αλλά ο σιδηρόδρομος. Ας διεκδικήσουμε επενδύσεις και έργα σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου.
Ευ. Σπινθάκης
Μέλος των Οικολόγων Πράσινων Κορινθίας

Armonistas είπε...

Και να κρατήσουμε την παλιά σιδηροδρομική γραμμή Κορίνθου Πατρών, που την πανε φουλ για δρόμο, μόλις σταματήσει η χρήση της.
Οι anaptixi-men που μας οδηγούν, τοπικοί και παραπέρα, βλέπουν ως λύση περισσότερους δρόμους. Μόνο που όσους και να μας δώσουν, τους γεμίζουμε...
Όσο για τα διόδια, πιστεύω πως δεν πρέπει να πληρώνουμε δρόμους που δεν υπάρχουν. Πρώτα αυτό και μετά οι επιπτώσεις...