Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Η απάντηση της κ. Γκαϊνά, στην απάντηση...

Αφού ξεκίνησα να δημοσιεύω τα παρελκόμενα της διαγραφής της κ. Γκαϊνά, πρέπει να συνεχίσω...

Απάντηση Δημ. Συμβούλου
ΓΚΑΪΝΑ  ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ – ΦΡΟΣΩ

Σε απάντηση δημοσιεύματος εφημερίδας 3/11/2012 έχω να επισημάνω τα εξής.
Θεωρώ σημαντικό πως πρέπει να θυμόμαστε. Αν όχι εσείς εγώ πολύ καλά.
α) για την τοποθέτηση μου στη θέση της γραμματέως: κ. Σκούρα από αρχής δεν είχατε αποδεχτεί την ήττα του συνδυασμού και κατ' επέκταση ήσασταν αρνητικός στο να συμμετέχουμε στο προεδρείο. Αφού όμως η ελάσσονα μειοψηφία δεν δέχτηκε την γραμματεία τότε αναγκαστικά και δείχνοντας κι εγώ ενδιαφέρον με προτείνατε. Ψηφίστηκα ωστόσο ομόφωνα. Μετά από ένα μήνα μου είπατε σε προσυμβούλιο να παραιτηθώ. Η παρουσία μου ως εκλεγμένη πάντα σας δυσκόλευε. Μου ζητήσατε να παραιτηθώ τελευταία γιατί ήταν απόφαση της δημοτικής ομάδας καθώς και η αντιπρόεδρος. Η θέση μου ήταν ότι εκπροσωπώ τους δημότες που μας ψήφισαν και αρνούμαι να παραιτηθώ καθότι έχουμε δημοκρατία και ελευθερία λόγου. Σημειωτέον πως όταν έπρεπε να βρίσκεστε παρόν όταν οι καταστάσεις το καλούσαν στα δημοτικά συμβούλια, εσείς είχατε αποχωρήσει και χωρίς καμία ενημέρωση. Πάγια τακτική σας να αποχωρείτε της αιθούσης, διαφωνώ κάθετα.
Μήπως θυμάστε ότι πριν ενάμιση χρόνο σας είχα μιλήσει περί ΔΟΥ Ξυλοκάστρου σε προσυμβούλιο;  Η απάντηση σας ήταν.. άστο τα βάζουμε όλα μαζί αργότερα, όπως και για τις επιτροπές που πολλές φορές προσπάθησα να σας ενημερώσω μάταια όμως.
Στις 10/8/2011 βάζω το θέμα ΔΟΥ Ξυλοκάστρου στα προημερησίας προσκομίζοντας και επιχειρήματα μάλιστα (απουσιάζατε συγκεκριμένα) ώστε να παραμείνει η εφορία στο Ξυλόκαστρο που θα εξυπηρετούσε κομβικά και το πιο απομακρυσμένο χωριό της δυτικής. Κορινθίας (υπάρχουν και πρακτικά).
Εσείς θεωρήσατε κ. Σκούρα στις 10/10/2012 να το βάλετε κατ' επείγον στην ημερήσια διάταξη και μετά από ένα επίσης σοβαρό θέμα που διήρκησε 4 ώρες, το θέμα κλείσιμο Ειρηνοδικείου Δερβενίου, ένα χρόνο μετά και στο παρά πέντε αφού γνωρίζατε κατά την γνώμη μου την υπουργική απόφαση περί απομάκρυνσης των ΔΟΥ.
Αξίζει να πω τούτο, στο προσυμβούλιο μας ενημερώσατε απλά ότι θα βάλετε το θέμα ΔΟΥ χωρίς να πάρουμε κάποια απόφαση ή να προσυμφωνήσουμε, τα γεγονότα σας προσπερνούν. Έτσι έχει η αλήθεια και μόνο η αλήθεια.
Σας πονούσε το ξένο σώμα όμως και δεν το ξεπεράσατε και ούτε πρόκειται γιατί εν έτη 2012 και σε εποχές οικονομικά δύσκολες εσείς ανατρέχετε στο παρελθόν χάνοντας έτσι το παρόν και το μέλλον μαζί.
Πιστεύοντας στην αρχή του ενός ανδρός και όχι στις συλλογικές αποφάσεις, το δείχνετε καθημερινά άλλωστε πως αποφασίζετε, δεν βοηθάτε ούτε το δήμο μας αλλά ούτε και τους δημότες μας. Διαφωνώ κάθετα.
Και επιμένω επειδή θεωρώ ότι αξιολογείται η δράση μας, η χρησιμότητά μας δίπλα στους πολίτες και η αποτελεσματικότητα στην επίλυση των προβλημάτων των πολιτών, παραμένω έτσι όπως με ξέρετε δίπλα στην παράταξη μας μέχρι αντικατάστασης του αρχηγού της γιατί πιστεύω πως υπάρχουν αξιόλογοι οραματιστές στο χώρο.
Το αν είναι αναληθή όσα ανέφερα στην απάντηση μου το αφήνω να το κρίνουν οι συμπολίτες μας.

Ευχαριστώ
Δημ. Σύμβουλος
Ξυλ/στρου – Ευρωστίνης
Γκαϊνά Φρόσω

Δεν υπάρχουν σχόλια: