Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

Ανωνύμου πρόταση για τις Αποθήκες Φραντζή...

Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Προς δήμαρχο Ξυλοκάστρου. Ενταύθα...":

"Μα γιατί τέλος πάντων δεν τα βρίσκετε με τις αποθήκες Φραντζή? Προτείνω να ξαναφτιάξετε από κοινού τις αποθήκες για δική σας χρήση και να πληρώσουμε εμείς. Ο Αντώνης να βάζει μέσα φάρμακα και ληγμένα εμβόλια και ο Αντρέας τα πειρατικά προϊόντα του Μπιλ Γκειτς που είναι επίσης πολύ κερδοφόρα. Ο άλλος (ξέρετε ποιός) μέχρι να ξαναστήσετε τις αποθήκες δεν θα έχει πάρει χαμπάρι. Ο κόσμος έχει άλλα προβλήματα τα οποία εσείς έχετε προφανώς λύσει για τους εαυτούς σας και σας έχει βαρεθεί ανυπόφορα."
Σχόλιο δικό μου:
Αν και τα προβλήματα που εννοείς, παλεύω καθημερινά για να τα λύνω τα τελευταία 23 χρόνια, θα μου επιτρέψεις να διαλέγω εγώ τα έξτρα προβλήματα που με απασχολούν. Η επιβίωση είναι σκληρή και κουραστική, αλλά η ενασχόληση με τα κοινά, κατά τη γνώμη μου, εντάσσεται στην όλη αυτή προσπάθεια. Με τον τρόπο που ασχολούμαι εγώ (χωρίς προοπτική "καριέρας"), έχει κόστος (προσωπικό, οικογενειακό, οικονομικό κ.α.), αλλά είναι επιλογή μου.
Επί της ουσίας της πρότασής σου, νομίζω ότι είναι καλή ιδέα. Να το ονομάζαμε "Antivirus" για να είμαστε μέσα για όλους τους ιούς; Με ένα λογοπαίγνιο με το Αντ- από το Αντ-ώνης, το Αντ-ρέας και το Ant-ivirus, θα κάναμε και ωραίες διαφημίσεις! Άντ-ε λοιπόν, να δούμε τι θα γίνει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: