Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009

Δύο σχόλια του Λουκά Ψαράκη...

1. Θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι δεν ήμουν εγώ, αυτός που μίλησε σήμερα στον Prisma περί πεζοδρομήσεων, ποδηλατο-κίνησης, εκπαιδευτικών που πηγαίνουν σχολείο με ποδήλατο, κλπ κλπ, αλλά ο δήμαρχος Ξυλοκάστρου, κ. Α. Κλαδούχος! (γνωστός φίλος του ποδηλάτου και των πεζοδρόμων).

2. «Εγώ δεν είμαι νομοθέτης, για να εφαρμόσω τον νόμο κύριε Αντωνίνη», είπε ο Παναγιώτης Ψαράκης αντιδήμαρχος επί των τσιμέντων στις 22-12-09 στον Prisma.
Λουκάς Ψαράκης
Σχόλιο δικό μου (δάνειο από τη Rasoulis Bank):
Όλο νόμοι κι αστυνόμοι
και σπανίως υπονόμοι
το κακό παραμονεύει
και τη χώρα υπονομεύει
Οι κυβερνήσεις πέφτουνε
μα η αγάπη μένει
μας διοικεί μας τυραννά
μας γονατίζει μας χαλά
κι αυτή μας ανασταίνει
Πέστε να 'ρθουν σεισμολόγοι
είναι σοβαροί οι λόγοι
γιατί μπήκες στην καρδιά μου
θα συμβεί σεισμός βαθιά μου

http://www.youtube.com/watch?v=qtT4g41R7kA

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ακόμα δεν έχουμε συνέλθει από τον ...προχθεσινό εμετό που μας προκάλεσε εκτός των άλλων και ο Δήμαρχος...

Ανώνυμος είπε...

Μην ξεχνάμε και την ρήση - συγχωροχάρτι - εμετό: "το ηθικόν είναι το νόμιμον..."
Η ιστορία ομως έδειξε ότι η ανεκτικότητα του κόσμου τελείωσε. Έρχονται οι εκλογές...

Armonistas είπε...

"Αν οι εκλογές μπορούσαν να αλλάξουν κάτι θα ήταν παράνομες"