Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Λοβοτομή...



Είμαι τυχερός, μες στην ατυχία μου. Συνήθως δουλεύω μέχρι αργά και δεν προλαβαίνω την τηλεπλύση εγκεφάλου των 8. Ούτε την πλύση των 9 δέχομαι τακτικά. Την αποφεύγω με τρόπο, αν και την προλαβαίνω. Μερικές φορές όμως που επιστρέφω νωρίς, ...με τρώει ο πισινός μου. Κάθομαι και κάνω ζάπινγκ μεταξύ των 3 "φαρμακευτικών" που δραστηριοποιούνται στις 8 και όπως ήδη θα καταλάβατε, το έκανα απόψε.

Άρχισα να μουρμουρίζω σχεδόν αμέσως, ακούγοντας το "νοσηλευτικό" προσωπικό και τα απίστευτα σχόλιά του. Στο δεκάλεπτο έβριζα. Το πράγμα έχει παραγίνει. Ότι θέλουν, όπως θέλουν και με αΤράγκαχτα επιχειρήματα αποδεδειγμένο! Η μία το Μακρή της, η άλλη το κοντό της, η Τρέμη το ξινό της, στον πλένουν τον εγκέφαλο καλά. Στο τέλος, μένει μόνο αυτό που θέλουν.

Είναι απλό, δεν είναι τίποτα δύσκολο. Στη βδομάδα επάνω καθάρισες, χωρίς να το καταλάβεις. Αν τυχόν βλέπεις και τα νυχτερινά πάνελ, ε, τότε  είναι που τελείωσες οριστικώς. Λοβοτομή κανονική! Έτσι, εκτός από πλυμένος, γίνεσαι και πλύστρα, γιατί αποκτάς και άποψη, που την αναπαράγεις  την άλλη μέρα στον καφενέ. Τζάμπα τόση προπαγάνδα; Αν κάνεις υπερωρίες, μπορείς και να διδάξεις. Παίρνεις Proficiency! Έχεις επάρκεια!

Τα "φίλτρα" που έχουν πολλοί κάνουν δουλειά, αλλά όχι όσο νομίζουν. Όσο και να φιλτράρεις, πάντα κάτι μένει κι ας μην το καταλαβαίνεις. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να τις κλείσουμε και όσο πιο γρήγορα το κάνουμε, τόσο καλύτερα. Το έγραψε ωραία ο Bregovic και το τραγούδησε ακόμα πιο ωραία ο Iggy Pop.

Forget it all
The TV screen
TV screen makes you feel small
No life at all
 

Αν θέλουμε να αλλάξουμε κάτι, πρέπει να βρούμε εναλλακτικούς τρόπους ενημέρωσης. Όσοι έχουν πρόσβαση στο δίκτυο, μπορούν να βρουν "χρήσιμα" πράγματα, μέσα σ' αυτή την απέραντη "χωματερή". Πρέπει να γίνεις όμως, κάτι σαν ηλεκτρονικός ρακοσυλλέκτης, ! Υπάρχει η αλήθεια, αρκεί να ψάξεις (και να μπορείς να την αναγνωρίσεις). Κυκλοφορεί ακόμα η είδηση στο Διαδίκτυο. Απλά, θέλει πολύ ψάξιμο.

Όσοι δεν σερφάρουν, έχουν πιο δύσκολο έργο. Πρέπει να βρουν ραδιοφωνικούς σταθμούς ή εφημερίδες που έχουν ακόμα την είδηση (ψύλλους στ' άχυρα δηλαδή) ή να εκπαιδευτούν πολύ, ώστε να βλέπουν την αλήθεια πίσω ή μέσα στην προπαγάνδα. Κι αυτό θέλει σκληρή εκπαίδευση και χρόνο κι εκεί είναι που μας την κάνουν. Γιατί να κουράζεσαι να ψάχνεις την είδηση, όταν υπάρχει έτοιμη, μασημένη και εικονογραφημένη; Όταν στα λένε, στα εξηγούν, βγάζουν τα συμπεράσματα για να μη σε κουράζουν, γίνονται όλα πιο εύκολα. Εκεί την πατάμε. Από την "τεμπελιά" μας! Μας βρίσκουν κουρασμένους από τον καθημερινό αγώνα για την επιβίωση και μας χειρίζονται εύκολα! Όμως πρέπει να το αποφασίσουμε. Ένα κόκκινο κουμπί είναι. Ας το ζουπήξουμε...

Ανδρέας Απ. Ζάρρος

ΥΓ: Έχω πολλά μαζεμένα και για τα κορινθιακά blog,  αλλά δεν είναι η ώρα τους ακόμα. Θα έρθει σύντομα όμως, γιατί το έχουν παραξηλώσει. Προπαγάνδα, μικροπολιτική, επιλεκτική ηθική και Άγιος ο Θεός. Συνάδελφοι, το παρακάνετε...

7 σχόλια:

P.V είπε...

Εγώ πάντως βρήκα τη λύση για τις 8… βλέπω τo «Κάτι Ψήνεται» έτσι μαθαίνω και καμία συνταγή… Χεχεχεχε… μετά ιντερνέτ και TV5

Agriada είπε...

Ανοίγεις μεγάλο θέμα με τα κορινθιακά blog....
Εχεις απόλυτο δίκιο ότι ορισμένα έχουν ... "παραστρατήσει". Θεωρούμε ότι η πλειοψηφία των αναγνωστών μας,καταλαβαίνει ποιοί είναι οι "δήθεν" και ποιοί οι "αυθεντικοί". Καταλαβαίνουν ποιά blog στοχοποιούν αρρωστημένες καταστάσεις που τυχαίνει να συνδέονται με ορισμένα πρόσωπα και ποιοί στοχοποιούν μόνο πρόσωπα που τυχαίνει να συνδέονται με καταστάσεις .....
Βαράτε παιδιά, μην διστάσετε. Εμείς πάντως είμαστε διατεθειμένοι να δεχτούμε τα "σκάγια" σας. Ουδείς αλάθητος. Ούτε και εμείς.
Καλό κουράγιο παιδιά !!!

Armonistas είπε...

Αγριάδα μόνο εσένα δεν αφορά το υστερόγραφο. Τα έχω πάρει γιατί το έχουν παραξεφτιλίσει.
Αν είναι να εξυπηρετούμε την προπαγάνδα, ας το αφήσουμε καλύτερα στους επαγγελματίες του είδους, που το ξέρουν και καλύτερα το παραμύθι.
Π.χ. Καλλικράτης, ΑΝΥΕΘΑ, ΔΝΤ κλπ κλπ.
Σύντομα θα τα πούμε...

ξυλινος είπε...

Η τηλεόραση βασίζει την ακατανίκητη δύναμη της στην εικόνα, πράγμα που υπερισχύει, κάθε άλλου μέσου, όπως του λόγου…
Δεν είναι η μόνη πηγή κακού. Υπάρχουν και διάφορες εφημερίδες και ραδιοφωνικοί δημοσιογράφοι -ειδικά του κρατικού ραδιοφώνου-, που βοηθούν όσο μπορούν..
Όμως όπως έχουν τα πράγματα στην χώρα αυτή την στιγμή, λόγω της τεράστιας απήχησης που έχει και του χειρίστου επιπέδου ποιότητος της ενημέρωσης και της διασκέδασης που προσφέρει, είναι όντως ότι χειρότερο και συγχρόνως ισχυρότερο όπλο για την μαζική αποβλάκωση και τον αποπροσανατολισμό.
ΚΛΕΙΣΤΕ την και ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΏΣΤΕ την δύναμη ΤΟΥΣ!
Επίσης διαμαρτυρηθείτε με κάθε μέσον, ειδικά στα κρατικά μέσα που ΕΜΕΙΣ πληρώνουμε!

Χρηστος Πολιτης είπε...

Μολονότι θεωρώ ότι δεν με αφορούν οι διαπιστώσεις σου κ. Ζάρο, με το συμπάθιο, θα ήθελα να κάνω κάποια σχόλια, αν μου επιτρέπεις.
Χωρίς παρεξήγηση, αλλά κάποια τέτοια bolgs που υπαινίσσεσαι αναφέρονται στους προτεινόμενους συνδέσμους στη λίστα του blog σου.
Δεν κάνουμε όλοι «στρατευμένη» ή ιδιοτελή blogογραφία, που συχνά – πυκνά, ανάλογα με τα εξυπηρετούμενα συμφέροντα, ολισθαίνει στην αγιογραφία η τη λασπολογία…
Δεν επιδιώκουμε όλοι μια υψηλή αναγνωσιμότητα με κάθε μέσο… Δεν αναζητούμε όλοι μια θέση στους προτεινόμενους συνδέσμους ιστολογίων μεγάλης επισκεψιμότητας… Το blog μου π.χ. αναφέρεται ως σύνδεσμος μόνο σε 2-3 Κιατανιώτικα!
Όπως έχω δηλώσει το blog μου απευθύνεται σε νοήμονες ανθρώπους και μου αρκεί έστω και ένας τέτοιος αναγνώστης...
Κάποιοι, (όπως π.χ. το blog «ΚΙΑΤΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ», ή ο ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ»), λέμε την αλήθεια και κάνουμε κριτική, πολλές φορές ίσως με σκληρή γλώσσα, αλλά πάντα με ντοκουμέντα και επιχειρήματα… Ενίοτε και υπό καθεστώς απειλών και εκφοβισμού…
Φίλε μου, θα πρέπει να γίνεις πιο συγκεκριμένος σε σχέση με αυτά που γράφεις…
Έτσι… ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ Η ΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΡΙ!
Φιλικά
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

Armonistas είπε...

Έχετε απόλυτο δίκιο γι' αυτό που λέτε. Κατ' αρχάς έτσι που το γράφω (ήθελα να πω για τα μπλογκ της Κορίνθου,)το γράφω λάθος. Αλλά και σωστά να το έγραφα, δεν έχω ξεκαθαρίσει τι εννοώ ακόμα. Ο Καλλικράτης βλέπετε, μας έχει βάλει δουλειά πολύ. Πολύ διάβασμα έχει πέσει... Σύντομα όμως θα βρω χρόνο και θα το αναλύσω. Μόλις περάσουν 2 εκδηλώσεις που οργανώνουμε για τον Κορινθιακό και τα μέτρα, θα εξειδικεύσω.
Τα μπλογκ που αναφέρετε δεν τα είχα στη λίστα μου μέχρι τώρα(εκτός του Κώστα). Από σήμερα θα τα παρακολουθώ. Στη λίστα μου δεν βάζω αυτά που μου αρέσουν. Βάζω όλα όσα ξέρω.
Χάρηκα για τη γνωριμία και θα τα λέμε...

Χρηστος Πολιτης είπε...

Η χαρά είναι και δική μου και σε ευχαριστώ για την επίσκεψή σου στο blogάκι μου.
Παράλειψή μου, που δεν σε είχα στους συνδέσμους του ιστολογίου μου, ενώ το blog σου είναι από καιρό στη λίστα με τα αγαπημένα μου...
Σε ευχαριστώ επίσης για τη φιλοξενία στη λίστα σου.
keep walking!